کامپیوتر

احتمالاً اپل در آینده نزدیک، با معرفی نمایشگر هوشمند وارد بازار خانه هوشمند خواهد شد.

بلومبرگ نیوز در نسخه‌ی اخیر خبرنامه‌ی Power On خود، گزارش داد که احتمالاً اپل در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نمایشگر جدیدی است که مشابه نمایشگر Studio Display با تراشه‌ی سفارشی مجهز خواهد شد. بر اساس شایعات اخیر، این نمایشگر احتمالاً با صفحه‌نمایش 27 اینچی miniLED عرضه خواهد شد و مانند Pro Display XDR امکاناتی مثل دسترسی به دستیار Siri را ارائه خواهد کرد.

گزارش Theverge نیز اعلام کرد که قابلیت نمایشگر هوشمند جدید اپل شباهت بسیار زیادی به ویژگی StandBy در iOS 17 خواهد داشت، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد وقتی به برق وصل می‌شوند، ساعت و ویجت‌های مختلف را در حالت افقی نمایش دهند و به‌نوعی مانند نمایشگر هوشمند عمل کنند. همچنین، با نمایش رنگ قرمز مات روی صفحه، این ویژگی تا حدودی یادآور ساعت‌های زنگ‌دار می‌شود و ویجت‌هایی مثل کنترل خانه‌ی هوشمند را نیز ارائه می‌دهد.

جالب اینجاست که ویژگی StandBy شبیه قابلیتی است که اواخر سال گذشته برای نخستین‌بار شایعاتی مبنی‌بر اضافه‌شدن آن به آیپد مطرح شد؛ البته اپل در جریان رویداد WWDC 2023 ویژگی موردبحث را برای تبلت‌هایش معرفی نکرد و اطلاع نداریم که در نسخه‌های آینده‌ی iPadOS 17 عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *